Разширено търсене

Аутсорсинг на бизнес процеси

Човешки ресурси

« Обратно

IBM Световен логистичен център

Основана: 2007

Служители: 530

Дейности: Обслужване на клиенти, Мениджмънт, финанси и администрация

Езици: 27

 

Българският логистичен център стартира своята дейност през 2006г. само с 25 служители. В момента в него са представени повече от 30 народности. IBМ понастоящем осигурява цялостно обслужване по отношение на аутсорсинг на бизнес процеси за нуждите на компанията в региона и по целия свят. Екип от 200 служители обработва всички поръчки за офис оборудване за офисите на IBM в целия регион на Централна и Източна Европа.

 

Някои от клиентите на IBM: БНБ, Национална служба за социална сигурност, НАП, Министерство на отбраната, Министерство на финансите, Агенция „Митници”, Coca Cola България, Xerox, Skype.

 

На 01.11. 2011г. IBM България и Министерството на труда и социалната политика се споразумяха да си сътрудничат по инициативи за обучение и подготовка, които да подпомогнат стимулирането на възможности за заетост в България.